piątek, 16 listopada 2012

Moskiewski dzień świstaka, czyli jak zorganizować wycieczkę w ramach jednoosobowego biura turystycznego część pierwsza marzenie staje się rzeczywistością, czyli koncert Filipa Kirkorova na Kremlu

Kiedy jedziemy na wycieczkę z biurem podróży wszystko mamy podane jak na tacy. Musimy tylko być zadowoleni mimo widocznych uchybień w organizacji, realizacji programu i jakości miejsc noclegowych, zawsze przychodzić na czas na zbiórkę, żeby nie opóźniać realizacji programu wycieczki i nie złożyć skargi po jej zakończeniu, ponieważ nasz następny wyjazd z tym biurem podróży może potoczyć się nie całkiem po  naszej myśli.
Wybierając się w podróż z jednoosobowym biurem podróży wszystko przygotowujemy sami, własnymi rękami, oczami, siłami od zakupu biletu po opracowanie planu pobytu.
Impulsem do mojego pierwszego wyjazdu do Moskwy był koncert Filipa Kirkorova.
Najpierw zorientowałam się w miejscu odbycia się koncertu - Kreml, rozmieszczeniu miejsc na sali, wyborze konkretnego miejsca i następnie zaczęły się schody - sposób zapłaty za bilet.

Przejrzałam kilka stron internetowych oferujących bilety na imprezy odbywające się w różnych obiektach Moskwy. niestety w większości przypadków płatność odbywała się przy pomocy karty kredytowej, której nie posiadam.
Na szczęście znalazłam stronę 


która oferowała jako jedną z form płatności przekazanie pieniędzy przez Western Union.
Kilka wizyt w banku, przerażenie Pań tam pracujących, po raz pierwszy dokonujących przekazania pieniędzy w ten sposób i to do Rosji, w czasie drugiej wizyty zawieszenie się systemu, który szczęśliwie zaczął działać po kilku minutach, obawy koleżanki widzącej oczami wyobraźni Moskwiczankę odbierającą moje pieniądze i wydającą je na swoje prywatne potrzeby.
Wszystkie te przeszkody udało się szczęśliwie pokonać i kupiłam bilet na koncert Filipa Kirkorova 
шоу Другой в день рождения 30 апредя в здании Кремлёвского Дворца dzięki możliwościom internetu.

ШОУ ФИЛИППА КИРКОРОВА ДРУGOY(ПОЛНАЯ 

ВЕРСИЯ) bardzo dobra jakość


Poniżej kilka zdjęć z koncertu. Niezwykły koncert, przejście do innego świata, świata magii, wiecznego piękna, miłości, radości, szczęścia.
I niezwykłe poczucie wzruszenia, że to właśnie w dzień urodzin, to właśnie na Kremlu, w Moskwie, na żywo.
Nie uczestniczyłam w wielu koncertach, ale ten na pewno pozostanie w mojej pamięci na zawsze.
To, co oglądamy na Youtube nie oddaje atmosfery tego niezwykłego wydarzenia.
Nie żałuję, że wydałam tyle pieniędzy, podjęłam takie ryzyko wyprawy do Moskwy. Wiele osób było zdziwionych, zszokowanych, dla wielu Polaków Moskwa to niebezpieczne miasto. Wiele osób odradzało mi tę podróż.
Niczego nie żałuję. I mam nadzieję, że niedługo Filip Kirkorov wystąpi w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz