sobota, 18 lutego 2012

Wyprawa do Moskwy

Jednak się zdecydowałam. Od 28 kwietnia do 2 maja 2012 jestem w Moskwie. Po raz pierwszy w Rosji i Moskwie.
Główny punkt programu, 30 kwietnia 2012 koncert Filipa Kirkorova na Kremlu w 45 rocznicę jego urodzin. Liczę na niezwykłe wydarzenie, nie tylko artystyczne, mam nadzieję, że zdarzy się coś niezwykłego. Bilety w cenie od 1200 do najdroższe chyba za 8000 rubli. Zaszalałam, mam bardzo dobre miejsca w 14 rzędzie, o cenie nie będę wspominać.
Koncert 30 kwietnia, będę miała dużo czasu na zwiedzanie Moskwy. Niech żyje INTERNET, dzięki tej formie komunikacji mogę zaplanować całą wyprawę siedząc w domu  przed komputerem.
Jeszcze dużo czasu do wyjazdu, na razie oglądam klipy Filipa i wyobrażam sobie, jak to będzie na miejscu, w czasie koncertu. Mam dla niego specjalny prezent, mam nadzieję, że uda się go wręczyć.
Na razie tylko teledysk z jedną  z moich ulubionych piosenek Filipka:
http://www.youtube.com/watch?v=OEPJG-mpCYc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz